piątek, 14 czerwca 2013

Maluszkowe zabiegi pielęgnacyjne!

Co zapamiętałyście z pobytu na oddziale poporodowym? Ja kąpiel mojego dziecka. Dziwne, prawda? :) Gdy pierwszy raz zobaczyłam jak pielęgniarka przerzuca moje wyczekane dziecie z ręki do ręki ogarneła mnie panika! Raz dwa, pod kranem - maluch czysty.

I to by było na tyle pielęgnacji maluch w szpitalu - przynajmniej tej przeze mnie zauważonej :) Po powrocie do domu - lawina porad. Smaruj pępek  fioletem/spirytusem/nie smaruj, kąp rano/po południu/raz na tydzień! O zgrozo! Poziom wiedzy części z matek w 21 wieku przyprawia o ból głowy :) I jak tu dojść do ładu i składu? Pomógł pediatra, fachowa literatura i rady "niewszystkowiedzących" mam :) Reszta wyszła w praniu... Metodą prób i błędów, sprawdzania zawartości sklepów z artykułami dziecięcymi doszliśmy do idealnych rozwiązań.

Chcecie spróbować same - sprawdźcie ten dział na www.bobasimama.pl/pl/c/Pielegnacja-i-higiena . Sprawdzone, wypróbowane, wyselekcjonowane produkty oszczędzą Wam sporo czasu na poszukiwaniach i pytaniach "Czy wszystko juz mam?". Tu nie znajdziecie niepotrzebnych rzeczy stworzonych przez sprytnych marketingowców. Skutek - jedynie pusty portfel. Od kremu po profesjonalne nianie - i wszystko w jednym miejscu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz